f

Get in on this viral marvel and start spreading that buzz! Buzzy was made for all up and coming modern publishers & magazines!

Fb. In. Tw. Be.
Image Alt

Googlareis.gr

Στο ανακριτή ο σταθμάρχης Λάρισας – Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει

νώπιον του ανακριτή αναμένεται να βρεθεί σήμερα ο σταθμάρχης της Λάρισας, που σύμφωνα με την ομολογία του έκανε το μοιραίο λάθος που οδήγησε στη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη το βράδυ της Τρίτης με αποτέλεσμα το θάνατο δεκάδων επιβατών.

Ο σταθμάρχης βρίσκεται αντιμέτωπος με σοβαρές κατηγορίες όπως την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών αλλά και του πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο συνήγορός του, Στέφανος Παντζαρτζίδης, ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί» αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι ευθύνες να στραφούν και σε άλλα πρόσωπα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο σταθμάρχης ξεκίνησε από αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ύστερα μετατάχθηκε στο υπουργείο Παιδείας και τελικά επέστρεψε στον ΟΣΕ για να προβιβαστεί σε σταθμάρχη της Λάρισας μόλις πέντε μέρες πριν το δυστύχημα.

Από το «καλή αρχή» στην τραγωδία

«Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», έγραφε ο 59χρονος, στις 24 Ιανουαρίου 2023. Τότε είχε αναλάβει τα καθήκοντά του στη Λάρισα, σύμφωνα και με την ανάρτησή του.

«Ήταν αλλού, σε άλλη υπηρεσία ήταν. Παλιά ήταν στα τρένα, έφυγε, ξαναγύρισε πάλι. Φόρτωνε αποσκευές, δέματα φόρτωνε… Μετά πήγε στο υπουργείο Παιδείας, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Απ’ ό,τι μου έλεγε εκεί ήταν στα βιβλία που μοίραζαν στα σχολεία και ξαναγύρισε πάλι εδώ για να γίνει σταθμάρχης», δήλωσε συνάδελφος του σταθμάρχη. Σύμφωνα με τον ίδιο, στο υπουργείο Παιδείας, «πρέπει να είχε καμιά δεκαετία».

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του ο σταθμάρχης ήταν άπειρος. Είχε αναλάβει καθήκοντα μόλις τον περασμένο Ιανουάριο και δεν θα έπρεπε να είναι μόνος του σε μία μάλιστα δύσκολη βάρδια όπως είναι η βραδινή και σε ένα κομβικό σημείο όπως ο σταθμός της Λάρισας.

«Ήταν εκπαιδευμένος πράγματι, αλλά ήταν άπειρος. Δεν έπρεπε να τον είχαν βάλει σε έναν κεντρικό σταθμό όπως η Λάρισα μόνο του να κάνει κυκλοφορία», τόνιζε χθες σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος μηχανικός – εκπαιδευτής μηχανοδηγών.